Hejdär, ditt svin! haha

Kan ju säga som så, då jag är en ärlig människa! Jag har fått äckliga förbannade svinkoppor, och jag mår helvete utav det. Det har kommit på halsen. Så ja, det var därför jag åkte med en senare buss till skolan, och åkte hem tidigare, för att minska chansen att smitta någon. Var verkligen tvungen att åka till skolan vilket jag egentligen inte fick, men ville så gärna inte missa provet. Sen är jag jävligt glad att jag gjorde det. 26 av 35, fick jag. Hihi, och jag hade inte ens tränat. Okej jag skulle kanske ha gjort det, men har verkligen massa annat att tänka på och glömde det helt. Får se hur de ser ut imorgon, är det bättre så är det skola som gäller, annars kommer jag att sitta här och ruttna i min ensamhet. Skit kul! Har fått ställa in promenaden med Sofia idag också, jag som verkligen ville ut. Men för mig och alla andras bästa är det nog lika bra att jag stannar inne. Ska kolla på massa film nu.

* Red Riding Hood
* Sucker Punch
* I Am Number Four
* Little Fockers

Tror dock inte att jag kommer att hinna med alla. Så det får bli en i taget alltså :) Puss & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0