hej å hå i det blå...

Sov med Mimmi inatt uppe i Harnäs, hon lagade mat, vi kollade på film och göttade oss rejält! :) Jag var inte så alert då jag fortfarande känner mig lite sliten. Varför vet jag inte. Ilskan har väl inte släppt än så kroppen har nog inte haft någon möjlighet att ta igen sig. Skulle tippa på att det är så. Får se om jag troligtvis sover där med henne i nästa vecka, tycker inte mimmisen ska behöva sova själv! :)

Jag är så fast vid mitt beslut så hela magen viker sig av glädje! Om lite mindre än en månad säger jag upp min söta lägenhet, och inom 3 månader tar jag allt jag äger och pyser ner till Sveriges framsida, Göteborg! Om två månader är det studenten och vad som händer sen har jag inte alls någon aning om. Det får tiden visa!

Nu ska jag diska och dona lite. Kanske dra en vända med snabeldraken! JA JAG ÄR PEDANT! GILLA LÄGET LORTISAR! Fan va det ska kommenteras om det hela tiden. Jag gillar inte att ha äckligt! Borde inte ni heller göra.
Men är man en lortgris så är man! suck! Hemmet förklarar ju ens personlighet ;) haha! Spyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0